donderdag 3 januari 2019

weer actief

Hallo lezers

Het was een beetje stil op mijn blog. Ik was druk in de weer met andere dingen, sorry daarvoor.
Maar ik heb echt niet stil gezeten hoor. Ik heb een heleboel mooie sterren van kleine kraaltjes gemaakt voor in de kerstboom. Dat was erg leuk om te doen maar er ging ook best veel tijd in zitten.
Er zitten in de middelmaat zo'n 800 kraaltjes en in de grote nog iets meer.
Dit zijn ze allemaal bij elkaar.


Verder ben ik druk geweest om mijn eigen YouTube kanaal op te starten. Voornamelijk met video's over kleuren en kijkjes in kleurboeken maar ook wat mix media projectjes.Sinds kort ben ik ook begonnen in een art-journal, daar komt misschien ook wel iets van voorbij.
Verder ben ik ook gaan streamen, dat is live en erg leuk om te doen.
Ik ben gestart in het Nederlands maar omdat mijn meeste volgers toch uit het buitenland komen ben ik overgegaan op Engels, maar we gooien er wel gewoon lekker Nederlands tussen door als dat zo uit komt.
Wil je ook eens een kijkje nemen dan ben je van harte welkom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten