vrijdag 27 mei 2016

Kleuren met een handschoen.

Al een paar weken gebruik ik nu een Artist Drawing Two Finger Glove. Dit omdat ik altijd vlekken maak met mijn kleurhand. Die wrijf ik over het papier. Nu begin ik al zo veel mogelijk links boven in, maar niet altijd. En ik merk dat al heb ik er nog niet gekleurd, het papier veranderd als ik er steeds met mijn hand op zit.het wordt gladder en een beetje vlekkerig (misschien huidvet) Nu deed ik er al een vel papier onder, maar ik schijn mijn hand een beetje te schuiven als ik kleur en dat papier beweegt dan mee, echt heel irritant. Nu heb ik 2 van die handschoenen (dan kan er eentje in de was ;-) ) en ik moet zeggen, ik ben er blij mee. Ik gebruik ze eigenlijk de hele tijd en merk echt verschil. De mijne heb ik gekocht op ebay maar misschien zijn ze ook ergens anders wel te koop. Zeker weten dat ze hier voor bedoeld zijn weet ik niet, maar voor mij werkt het en daar gaat het om.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten