maandag 18 september 2017

Mandala stenen schilderen.

Op het internet had ik het al een aantal keer voorbij zien komen. Stenen beschilderen, zo leuk.
Vooral die mandala stenen zien er super uit.
Nu was BBNC zo vriendelijk mij een Doe het Zelf pakket en het bijbehorende boek toe te sturen, zo geweldig leuk. Heel hartelijk dank daarvoor.

Natuurlijk ging ik enthousiast aan de slag.
In het pakket vind je verf, een aantal gereedschappen, zoals dotting tools en penselen plus natuurlijk stenen. Ook zit er een soort kleine handleiding bij, je kunt gelijk aan de slag.
Nou dat is toch wat makkelijker gezegd dan gedaan.  Het is best lastig. Ik heb voor al moeite met het netjes verdelen, ik heb echt geen timmermansoog helaas. Maar wat is het leuk om te doen. Ik merkte bij de eerste stenen wel dat ik de nijging had om te klein en te priegelig te werken maar goed alle begin is moeilijk nietwaar.

Mijn eerste stenen.

pakket en al aan het werk.


In het boek staat een uitgebreide uitleg van de materialen die je nodig hebt en de beschrijvingen van een aantal voorbeelden. Zo zie je mooie voorbeeld combinaties van kleuren en hoe je het kunt opbouwen. 





Ik moet nog veel oefenen maar dat geeft niet het is echt zo geweldig leuk om te doen, ik kan het echt iedereen aanraden.





Zowel het boek als het pakket zijn o.a te koop bij BBNC
het boek kost 12,50
het pakket kost 14.99


*Deze review gaat over een gekregen materiaal, maar ik geef hierover mijn eigen onafhankelijke mening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten