dinsdag 21 juni 2016

Rhapsody In The Forest

Weer een boek uit Japan, ze zijn zo leuk. Deze heeft een Engelse titel, namelijk Rhapsody in the Forest, wel zo makkelijk.
Het boek heeft een losse omslag, het heeft dubbelzijdig gedrukte platen maar het papier is niet al te dun, en het kleurt best lekker.
Het is een vierkant boek, 25 x 25 cm, wat fotograferen wat lastig maakt.

met omslag                                               zonder omslag
 


 Enkele platen uit het boek.

 

Ik vond het moeilijk om een plaat uit te zoeken om te beginnen.
Ben dus maar begonnen met de eerste.
Ik heb hier allerlei potloden geprobeerd en ze deden het allemaal goed. Ook het pastel krijt voor de wolken gaf geen problemen



Als tweede koos ik voor de koekoeksklok, voornamelijk gekleurd met de Prismacolor premier en een witte Posca pen.
De achtergrond weer met pastelkrijt


Plaat nummer drie werd dit schattige Halloween katje. deze is gekleurd met de Luminance van Caran d'Ache, ook de achtergrond. Dat doe ik niet zo snel weer denk ik, wat een werk en het viel niet mee om het een beetje egaal te krijgen. Verder het ik een witte Posca pen gebruikt.



Dit boek is o.a. te koop op ebay maar ik heb jet besteld op amazon.co.jp
ISBN978-4-8163-5966-8






Geen opmerkingen:

Een reactie posten