woensdag 26 oktober 2016

Kerstkaarten Robertsillustrations

Kerstkaarten Robertsillustrations

Nadat ik een boek van deze tekenaar gezien had van mijn kleurvriendin Karin van Karinskleurplaten ben ik eens gaan kijken naar het werk van Robert Roskam. Hij maakt prachtige natuur tekeningen die perfect zijn om te kleuren. Nu kwam ik op Etsy een set van 6 tekeningen voor kerstkaarten tegen die mij erg aanspraken en die heb ik gekocht. Je krijgt dan een bestand om te downloaden en print ze uit op je eigen favoriete papier. Er staan steeds 2 afbeeldingen op een A4tje.



Ik heb er nu drie gedaan en ze zijn echt erg leuk om te doen, moet nog even zoeken naar ander papier dit is niet echt ideaal voor mijn pogingen.

Mijn eerste kaart


En de laatste twee. De andere drie ga ik zeker ook nog doen.


Nu nog op zoek naar iets om ze helemaal af te maken.

Nog wat informatie van Robert: 
Hi my name is Robert, after graduating from art school in the Netherlands, I worked many years in the graphic industry. 8 years ago I moved to BC and started to draw again. My biggest inspiration is Nature and anything in it. I've tried many mediums, but nothing really worked for me, so I decided stick to what's most comfortable for me and that is just a black pen on paper.

De boeken van Robert zijn te bestellen op Amazon maar er zijn ook sets met platen te koop op Etsy en die print je dan weer zelf uit.

Mijn pagina op facebook: CeeBee's kleurenenzo


*Deze post bevat door mijzelf aangekochte producten en ik geef hier mijn eigen mening over.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten