maandag 24 april 2017

Olieverf vervolg

Dat schilderen vind is zo leuk, daar kwam natuurlijk een vervolg op. Het bloemen schilderen trekt mij meer dan de landschappen dus daar ben ik mee verder gegaan.
 Voor mijn 2 de les (ik vind het meer een les dan een workshop) ben ik gaan schilderen op een zwart doek. Nou dat was wel een uitdaging hoor. Ik vond het echt veel lastiger.
het zijn trompetbloemen met een kolibrie geworden, nog geen echt kust werk maar ik ben er toch best trots op.




Voor mijn derde bloemen les een mandje met seringen en madeliefjes, dit vind ik mijn beste tot nu toe. En het was weer zo leuk om te doen.



Meer lessen gaan vast nog volgen maar ik wil dit ook echt zelf gaan proberen en heb al wat spullen aangeschaft.
Nu nog moed verzamelen om er zelf aan te beginnen.
Een ezel, verf en penselen, o ja en een doek natuurlijk.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten