woensdag 23 maart 2016

Color Workbook Enchanting Fairies by Barbara Lanza


Al van dat ik een heel klein meisje was,  ben ik dol op Elfjes en feeën. Eigenlijk vind ik de hele fantasie en sprookjes wereld erg leuk. Draken, vind ik bijvoorbeeld ook geweldig interessant. Ik ben dan ook in bezit van een aardige verzameling sprookjesboeken en boeken over elfen en aanverwanten.
Ook met kleuren ben ik dol op platen met dit soort voorstellingen. Een van mijn favoriete boeken is het Fairy coloring boek van Barbara Lanza.

               

Dit boek heeft een ringband wat ik zelf erg handig vind. Maar ik heb vernomen dat het voor linkshandige wat minder prettig is. De bladzijden zijn in A4 formaat en het bevat 47 eenzijdig bedrukte platen op een goede kwaliteit papier.  Verder bevat het boek ook nog een aantal bladzijden met tips en trucs en boven een aantal platen staan nog wat extra adviezen. 
De Fairies in dit boek hebben ook allemaal een naam wat een leuk extraatje is.






Er staan verschillende soorten kleurplaten in, platen met veel werk en wat meer details maar ook een aantal eenvoudigere afbeeldingen, waar bijvoorbeeld de achtergrond blank gelaten is. 
Al mijn merken potloden heb ik  geprobeerd en ze deden het eigenlijk allemaal goed in dit boek.
 Alleen de aquarel heb ik niet  getest en ook geen stiften, dat is niet zo mijn ding.

Van dit boek is nog een andere eenvoudiger uitvoering te koop. Dit boek heeft 44 kleurplaten en is dubbelzijdig bedrukt. Het is ook A4 formaat.



              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten