zondag 27 maart 2016

Waar kleur ik mee. deel 1

Waar kleur ik mee?
Meestal met kleurpotloden. En daar heb ik er zo langzamerhand aardig wat van verzameld.
Ik ben net als veel anderen begonnen met een blik van Bruynzeel. In mijn geval het schildpad blik met 45 potloden. (jee wat vond ik dat veel)
Ik heb dat samen gekocht met het boek Mijn Geheime Tuin).     en zo begon de verslaving.

Na wat platen uit dit boek te hebben gekleurd.




 Heb ik een blik met 36 Derwent coloursoft potloden gekocht en er nog wat lossen kleuren bij gekocht tot ik er iets van 50 had. Deze potloden waren heel anders, Veel zachte en kruimeliger, De kleine randjes en blaadje in dit boek vond ik heel lastig met deze potloden. De kleuren waren wel erg mooi. Tijd voor een nieuw boek dus... nou. dat was het begin van een behoorlijke verzameling. In het begin wil je alles hebben , je weet nog niet zo goed waar je voorkeur naar uitgaat. Ik heb toen een aantal boeken gekocht waar ik eigenlijk nauwelijks iets mee doe. Ik ben nu kritischer geworden met wat ik koop, zit er nog wel eens naast maar denk er wel langer en beter over na.

Deze zijn met de coloursoft gedaan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten