zaterdag 2 april 2016

Waar kleur ik mee, deel 2

Al kleurende ga je nadenken, wil je meer weten ga je zoeken o.a. natuurlijk op het internet. Goh wat is er veel te koop, daar had ik echt geen idee van. maar wat moet je kopen??? Oh wacht eens er is een groep op facebook, leuk. Kijk daar wordt gesproken over boeken en potloden en stiften, leuk en daar leer ik ook nog wat van. Stiften, misschien ook eens proberen. Boekjes bij de Action, ook maar eens kijken. Resultaat ik heb stiften gekocht van Bic, en 2 soorten Stabilo.( de 68 en de 88) De boekjes van de Action waren hier niet te vinden maar een lieve vriendin uit Arnhem heeft ze naar mij opgestuurd. Verder ook wat gelpennen gekocht bij de Wibra en de Action, gewoon, metallic en glitter.

Stablilo 88 (de dunne)


 gelpennen


Deze 2 platen heb ik gekleurd met stiften en de gelpennen, ze zijn uit de boekjes van de Action.




Bij de onderste plaat ook wat potlood gebruikt.

Na het kleuren van een aantal platen kwam ik er achter dat dit toch niet zo mijn ding was. 
Verder zoeken dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten