zondag 3 april 2016

Waar kleur ik mee deel 3

Mijn zoek tocht ging verder. Er is niet een groep op facebook, nee er zijn er een hele boel. meer lezen dus. Ondertussen ook al wat mede kleurders leren kennen o.a Suus, (die kende ik al van het kralen en eigenlijk is zij degene die mij tot kleuren heeft aan gezet).
Iedereen heeft zo zijn voor keuren voor boeken en potloden.
Ik kwam er al snel achter dat ik toch meer een potloden mens ben en dat platen geïnspireerd  op de natuur meer mijn ding zijn. Dus niet die boeken met abstracte platen met al die vakjes.
Vervolgens heb ik een set Koh-I-Noor potloden gekocht., ik heb gekozen voor losse potloden omdat ik toch niks deed met dat blik en ze los goedkoper waren. Ze kleurden best fijn en de kleuren zijn mooi. Eigenlijk gebruik ik ze gek genoeg niet zo veel.
Ik las veel over blenden en doezelen en laagjes maken. leerden mensen kennen met heel veel soorten potloden, harde, zachte, wax, olie, jeetje wat was er veel en sommige duur,ik had geen idee toen ik begon met deze hobby
.
Dit zijn de Koh-I-Noor polycolor potloden (wel in blik)
en de inhoud, mooie kleuren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten