dinsdag 26 april 2016

Inklings

Zaterdag een nieuw kleurboek door de bus, Inklings. Zag een filmpje op YouTube en vond het zo'n leuk boek. besteld bij de Duitse Amazon en binnen 2 dagen ik huis.
De bedrukking is enkelzijdig dus dat werkt fijn, het papier is niet heel dik, maar heeft wel wat tand en het kleurt erg prettig. het zijn allemaal portretten dus als je niet van gezichten kleuren houdt is het niet jouw ding. Ik vind dat juist wel leuk, niet dat ik er nu zo goed in ben, maar je leert toch steeds wat bij. het is wel een uitdaging vind ik.


Deze plaat heb ik gekleurd met de Faber Castell Polychromos. Op zich kleuren ze fijn op dit papier,ik heb met deze potloden alleen wat moeite met laagjes kleuren. Ik wil mijn schaduwen ook altijd graag flicken (schrijf je dat zo? ) en ook dat gaat lastiger met deze potloden. De volgende plaat ga ik met andere potloden kleuren.

Het begin
















zo jammer van het streep je onder het oog, er zat iets op de plaat er achter, te laat gemerkt en ik krijg het niet meer weg

  

en klaar







Geen opmerkingen:

Een reactie posten