zondag 3 april 2016

Holbein

Potloden op olie basis.
Steeds las ik er over en ik werd steeds nieuwsgieriger. Ze zijn er onder andere van Faber Castell, de polychromos. Zien er mooi uit, er zijn 120 kleuren. Maar.........
Ik las ook over Japanse potloden,de Holbeins. Even zoeken in Google en jeetje wat een mooie kleuren, ik was helemaal verliefd. helaas was de prijs niet zo gunstig en je moet ze echt bestellen in Japan, dat betekend ook nog invoerrechten en BTW.
Mijn echtgenoot zag dat ik er steeds naar zat te kijken en vroeg wat het voor potloden waren, ik het uitgelegd en wat zegt die lieverd. Is wel een mooi verjaardagscadeau. :-)
Hij heeft ze dus besteld en ik kreeg ze van hem en mijn zoon.
Na een week of 6 wachten waren ze daar dan eindelijk, en,,, jeetje ik had zelfs de kist gekregen, echt zo'n prachtig cadeau, ik ben er nog elke dag blij mee.


De kleuren zijn echt heel mooi en toch heel anders als van andere merken, die onderste lade met al die pastel kleuren echt prachtig.
Ze kleuren echt geweldig, blenden, laagjes, geen probleem en het zijn zeker weten mijn lievelingspotloden.
Helaas, omdat ze ook vrij zacht zijn gaan ze hard en ben ik er dus best zuinig op, je koopt er helaas niet zomaar weer een paar bij.

Hier een paar platen die ik er mee gemaakt heb.


Deze zijn uit het Bloemen poster boek




Geen opmerkingen:

Een reactie posten