maandag 8 januari 2018

2018 weer een nieuw start, nieuwe plannen.


We beginnen al weer aan een nieuw jaar. Ik heb er weer zin in. Ik wil van alles, ik hou het zelf bijna niet bij :-) .
Deze week beginnen mijn line dance lessen weer. Op dinsdag middag geef ik dat zelf en op woensdagavond gaan mijn eigen voetjes van de vloer. Heerlijk, lekker bewegen op muziek, ik ben er dol op.
Verder heb ik mij eind vorig jaar aangemeld bij de onlineschilderclub. Kleurige, rommelige en vrolijke schilderijen met acryl verf en dat is volgens mij wel passend voor mij. Lekker rommelig, chaotisch en fleurig, dat is toch wel mijn ding denk ik. Een eerste poging is gewaagd, maar nog niet erg succesvol. Het was wel heel leuk om te doen. Het is ook nog niet af, daar moet ik nog even tijd voor maken. Komt vast wel goed en mislukt of niet, ik zal het wel laten zien.
Natuurlijk moest ik daar wel verf voor aanschaffen en penselen. Al had ik gelukkig ook al wat in huis.

Ook wil ik graag nog verder met het olieverf schilder verhaal, want dat is toch ook wel heel erg leuk. Er ligt nog een zak met stenen die moeten worden gestipt.Ook al zo leuk om te doen. Zucht.






En ... dan is daar natuurlijk die kast met kleurboeken.
Nou die moeten niet allemaal vol hoor,
 maar gekleurd gaat er zeker worden.






Nu ik mijn eigen "atelier" heb lol, is het ook makkelijker om mijn verschillende materialen te pakken en ik kan het ook lekker laten liggen. Dus als ik weer even tijd/zin heb kan ik zo aan schuiven.
 Ik kan alles ook beter vinden, nou ja bijna dan. Ik ben nog steeds wat dingen kwijt waarvan ik zeker weet dat ik ze ergens moet hebben. Helemaal klaar is mijn kamer nog niet maar het komt steeds een stapje verder. Het is al een heerlijke plek om bezig te zijn en ik zit er graag te fröbelen.


Samen met een van mijn 2 katers Stitch, die vind het daar ook helemaal geweldig.


Kortom ik heb er zin en ik ben vast van plan om er een lekker creatief jaar van te gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten