maandag 12 maart 2018

Art Journal 2


Ik ben weer gaan spelen in mijn boek.
Deze keer heb ik de potjes Ecoline uit de kast gehaald, die stonden daar maar te staan en dat is toch jammer.
Fel roze, aqua en 2 kleuren blauw.
Ik heb de pagina's een beetje vochtig gemaakt en ben toen met een nat penseel ecoline spetters gaan aan brengen. Ik ben begonnen met de linker pagina en dat werd niet helemaal wat ik in gedachte had. De rechter pagina is beter gelukt. Nadat ik het goed heb laten drogen heb ik de elfjes gestempeld en de tekst aangebracht.
Op de andere kant Tinkerbel overgetrokken (ja, echt niet helemaal zelf getekend hoor) en zwart gemaakt. Dit ging heel erg rullen, ik denk omdat het papier al nat geweest was.
Gouden sterretjes opgeplakt en met verschillende glitter pennen stippen gezet ook op de rechter pagina. helaas niet zo goed te zien op de foto.


Ik ben heerlijk bezig geweest maar het is niet geworden wat ik in gedachte had.
Geeft niks weer wat geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten