maandag 12 maart 2018

Mijn Art journal 1

Mijn Art Journal
Al zeker een jaar loop ik te twijfelen of ik er een zou kopen, een Art Jounal. Is het wat voor mij? Wat moet ik er in gaan doen?. Zal ik wel of zal ik niet?. Tig keer er mee in mijn handen gestaan en weer terug gelegd. Nu praat ik daar thuis wel eens over en zo leuk, ik heb er een gekregen.



Een Dylusions art journal en ik ben er blij mee.
Ik ga er lekker in oefenen met verschillende dingen. Het hoeven geen kunstwerken te worden maar gewoon lekker dingen proberen.
Verschillende materialen toepassen en kijken wat er gebeurt. Ik heb er helemaal zin in.





Onder tussen ben ik begonnen. Mijn eerste werk spannend.
Schets gemaakt en toen met waterverf aan de slag. Het gaat wel wat bol staan maar ach, dat is niet erg.




Nu goed laten drogen

Meer laagjes verf op het meisje aangebracht. De zwaluwen gedaan met distress Oxide en een sjabloon en nog wat script gestempeld.


Weer drogen.
Meer details aan gebracht met de verf. Wolken en zonnestralen met Panpastel en een quote.
Ik vind het leuk geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten