maandag 26 maart 2018

Artjournal 3

Achtergrond, weer ecoline.
Ik ben weer lekker bezig geweest in mijn artjournal. Na mijn eerdere pogingen om een achtergrond met ecoline te maken, die niet helemaal naar mijn zin waren, ben ik er nog eens voor gaan zitten.
En ik heb nu een manier gevonden die ik wel een leuk resultaat vind geven.
Ik werk met 3 kleuren ecoline maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik verdun de ecoline met een klein beetje water en breng het op met een stukje spons. gewoon deppen op droog papier. Ik doe dat met alle drie de kleuren. Daarna druppel ik er hier en daar wat water op wat ik even laat inwerken en dep dat dan op met een stukje keuken papier. Die lichtere water vlekken geven een leuk speels effect. Toen ik tevreden was heb ik het goed droog gemaakt. (ik heb een heatgun gebruikt, maar je kan het ook gewoon een nachtje laten drogen) En toen nog wat accenten met stempels en Disteress oxide aangebracht. Ik vind het resultaat erg leuk.

Mijn materialen:
Ecoline: geel 201, oranje/geel 236, groen 601
Distress oxide; Peeled paint en wild honey
De stempels zijn van Crealies.
Ik heb er een youtube filmpje van gemaakt, alleen het stempelen staat er niet op.
Ook wilde ik eerst met blauw werken, maar heb dat toch op het laatste moment vervangen door oranje.

Het eind resultaat:


Het filmpje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten