maandag 12 maart 2018

Art journal 3

Meer ecoline
Omdat ik het werken met de Ecoline toch wel erg leuk vond, nog een nieuwe poging.
Deze keer geel, oranje en oranje/rood.
Nieuwe poging maar een andere benadering.
Papier niet nat gemaakt. In plaats van een penseel een stukje uit een spons geknipt.
Blij met het resultaat, Veel beter zo.


Distress Oxide erbij gehaald en wat stempels, wat leuk om te doen dit.

Gestempeld met zwarte figuren (linker pagina) nou dat ging niet zo best helaas.



Wat anders doen aan de andere kant dan maar.
Een stencil met versamark, wit embossing poeder en een heat gun.
(pas aangeschaft allemaal om te proberen) 
Oh dat is veel beter. In het figuurtje heb ik de inkt voorzichtig weg gehaald met een heel klein beetje bleekwater, dat ging heel goed. Toen wat aangezet met een licht grijs kleurpotlood.
Ik vind het leuk geworden.
Er nog een tekst naast gezet (dat brush letteren gaat nog niet zo goed).


De achtergrond vind ik super gelukt, de rest wat minder, maar weer lekker gespeeld en dingen geprobeerd. Ik vind het zo leuk om zo bezig te zijn. Op naar de volgende bladzijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten